Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

LLarGo

Intuitívny fakturačno‑skladový softvér

Začínate s podnikaním a potrebujete jednoduchý a cenovo dostupný fakturačno‑skladový systém? Chcete ho prepojiť s eKasou a e‑shopom? Chcete mať dáta v bezpečí, prístupné odkiaľkoľvek a z viacerých zariadení?

vyskúšať zdarma
square icon of page
image header

LLarGo:

1
Je cenovo dostupný, intuitívny, fakturačno‑skladový softvér
2
Je prepojený s ekasou a e‑shopom
3
Je cloudové riešenie s komfortným prístupom odkiaľkoľvek
4
Je jednoduchý, prehľadný a ľahko ovládateľný
5
Je vhodný pre malé spoločnosti, aj veľké firmy s potrebou mobility
image icon

Využite cloudové riešenie

Ušetrite na hardvéri a spoľahnite sa na profesionálnu správu systému. Využite výhody cloudového riešenia. Vysoká dostupnosť, spoľahlivosť a bezpečnosť dát podporí rast vášho biznisu. LLarGo je intuitívny a cenovo výhodný softvér dostupný cez webový prehliadač.
image icon

Profitujte z mobility

Systém LLarGo je užitočný v bežnom obchode, ale aj ako mobilné riešenie. Vhodný je pre obchodných cestujúcich aj pri predaji rovno z auta. Mobilita softvéru umožní rýchlejšie spracovanie obchodného prípadu. Práca s LLarGom vám umožní mať svoje obchody stále pod kontrolou.
image icon

Pracujte so skladom efektívne

Vytvárajte príjemky, výdajky a dodacie listy. Využite výhody práce s dodávateľskými a odberateľskými objednávkami. LLarGo umožňuje pracovať so skenerom, skladovými pozíciami, šaržami a exspiráciami. Urýchlite svoju inventúru. Vyhnite sa inventarizačným nepresnostiam a nesúladu s reálnym stavom.
image icon

Majte prehľad vo faktúrach

Vystavujte a evidujte faktúry a pokladničné doklady s možnosťou prílohy skenu originálu. Evidujte bankové výpisy a majte prehľad o vašich firemných pohľadávkach a záväzkoch. Fakturačno‑skladový softvér LLarGo vás odbremení od účtovnej administratívy vďaka intuitívnej a jednoduchej správe dokumentov.
image icon

Manažujte cenové hladiny

Získajte dokonalý prehľad o vašich klientoch a partneroch. Pracujte s rôznymi cenovými hladinami, rabatmi, skontami, akciovými cenami, ale aj bonusmi pre lojálnych zákazníkov. Využite možnosť poskytnutia kupónov. Cloudové riešenie LLarGo má v module pokladňa zabudovanú funkciu nákupný košík.
image icon

Prepojte LLarGo s e‑shopom

Neprepisujte objednávky z e‑shopu do skladového systému. Obe riešenia sú online prepojené. Všetky pohyby vykonané v skladovej evidencii sa v reálnom čase premietajú do e‑shopu. Zákazník vidí len skutočné skladové zásoby a aktuálne ceny. Implementované sú cenové hladiny, platobné brány, vyhľadávač aj cenové porovnávače.

Chcete zistiť, či Vám LLarGo FIRMA poskytne to čo potrebujete?
30 dní môžete používať plnú funkcionalitu ZDARMA.
Ak Vám funkcionalita nebude vyhovovať, LLarGo firma sa sama deaktivuje.


ZDARMA

  • Možnosť vystaviť do 5 dokladov mesačne
  • Určené pre SZČO, živnostníkov, autorov, umelcov...


0€ využívanie je
úplne zdarma

ZÁKLADNÝ

  • Plná funkcionalita, neobmedzený počet aktívnych prístupov
  • Určené pre malé firmy s jednou alebo viacerými prevádzkami


10€ mesačne za
aktívneho užívateľa

ZÁKLADNÝ S ESHOPOM

  • Plná funkcionalita, neobmedzený počet aktívnych prístupov
  • + on-line eshop do 5000 zobrazovaných produktov


10€ mesačne za
aktívneho užívateľa
+49€mesačne
eshop

PREMIUM

  • Plná funkcionalita, neobmedzený počet aktívnych prístupov mesačne
  • + on-line eshop s neobmedzeným počtom zobrazovaných produktov


10€ mesačne za
aktívneho užívateľa
+99€mesačne
eshop

* Všetky ceny sú bez bez DPH.
* V bezplatnom prístupe nie je zahrnutá možnosť používať eshop.
* Customizáciu funkcionality LLarGo FIRMY alebo eshopu je možné zrealizovať projektovým spôsobom po vzájomnej dohode.

Náročnejším zákazníkom, ktorí potrebujú robustnejší nástroj, odporúčame Podnikový informačný systém EIB LLARIK

Príbeh klienta

image logo client

PRAKTIK TEXTIL, s.r.o.

Zadanie:

Spoločnosť PRAKTIK TEXTIL potrebovala zefektívniť systém veľkoobchodného predaja.

Situácia pred zavedením fakturačno – skladového softvéru LLarGo:

Obchodník navštívil svojho zákazníka a ručne vypísal odberateľskú objednávku. S objednávkou sa vrátil do centrály, prepísal objednávku do informačného systému, skladník vyskladnil tovar, fakturantka vystavila faktúru a tovar sa odoslal zákazníkovi. Proces bol zdĺhavý, personálne náročný, vznikali nepresnosti pri prepise objednávky a kontrahovali sa aj také množstvá/tovary, ktoré neboli aktuálne skladom.

Situácia po zavedením fakturačno – skladového softvéru LLarGo:

Obchodník si naskladní tovar priamo do auta. Pomocou tabletu a fakturačno skladového systému LLarGo dokáže priamo u zákazníka tovar vyskladniť a vystaviť faktúru alebo prijať hotovosť do ekasy.

Proces predaja sa zrýchlil, odstránila sa personálna náročnosť a chybovosť. Znížili sa náklady a vzrástol obrat.
Ak chcete dostávať novinky pravidelne, prihláste sa do nášho newslettra.
Neváhajte nás kontaktovať:
image icon image icon image icon
Pažitná 1017/37
926 01, Sereď, Slovakia