EIB LLARIK
1
Potrebujete zaviesť alebo optimalizovať podnikový informačný systém?
2
Chcete mať detailný prehľad o firemných procesoch?
3
Ste stredne veľká firma a vyrástli ste z vášho terajšieho riešenia?
Ponúkame vám softvér vyladený rokmi vývoja.
Upravíme ho podľa vašich potrieb.
Rýchlosť
Prednosťou EIB LLARIK je rýchlosť spracovania veľkého objemu dát. Dôraz kladie najmä na rýchle vyhľadávanie a filtrovanie. Urýchľuje sa tým spracovanie obchodného prípadu. Zapracovaním prvkov umelej inteligencie sa mnohé procesy automatizujú. S pomocou využitia skenerov sa optimalizuje práca v sklade, eliminujú sa prestoje, odstraňujú sa zámeny. Výsledkom je zvýšenie obratu a zníženie personálnych nárokov.
Customizácia
Máme množstvo praktických skúseností z dlhoročnej implementácie stoviek projektov. Zanalyzujeme vaše potreby a navrhneme optimalizáciu vašich procesov. Prispôsobíme vám podnikový informačný systém presne podľa vašich požiadaviek. Dodáme vám softvér na mieru s unikátnymi funkcionalitami, ktoré vám zefektívnia prácu.
Bezpečnosť
EIB LLARIK beží na infraštruktúre spĺňajúcej najvyššie štandardy kybernetickej bezpečnosti. Chránime vaše dáta pomocou viacstupňového overovania a pravidelného zálohovania. Systém prísne rešpektuje organizačnú štruktúru vašej firmy. Každý používateľ má sprístupnené len tie moduly, na ktoré má pridelené oprávnenia. Každý úkon, ktorý obsluha vykoná, je zachytený v logoch systému.
Podpora
Technickú podporu pre informačný systém vykonávame online. Máme spracované manuály a realizujeme školenia. Podpora je plne personalizovaná. Naši technici detailne ovládajú procesy našich zákazníkov. Podpora funguje počas pracovných dní. V prípade urgentných situácií vieme poskytnúť podporu a konzultácie aj mimo štandardných pracovných hodín.
Moduly informačného systému EIB LLARIK
Sklad a logistika
Spravujte svoje prevádzky z jedného miesta. Využívajte výhody práce s viacerými skladmi a skladovými presunmi. Pri práci so skladom využívajte skenery a skladové pozície. Umožnia vám evidovať čiarové kódy, šarže a exspirácie. Optimalizujte si skladové zásoby na základe sezónnosti a obrátkovosti tovaru. Využívajte komisie, rezervácie a zápožičky. Pri reklamáciách vám pomôže reklamačný modul. Optimalizovaná je logistika rozvozov s využitím vlastnej dopravy. Zapracované sú prepojenia na prepravné spoločnosti.
Obchod
S obchodom vám pomôže detailne prepracovaná cenotvorba. Samotný obchod je riešený formou dodávateľských a odberateľských objednávok. Zapracované sú rezervácie, zápožičky a komisný predaj. Samostatne je riešený reklamačný modul. Systém má implementované aj splátkové kalendáre a hromadnú fakturáciu. Pokiaľ by ste potrebovali EDI komunikáciu, vieme vám ju poskytnúť.
Financie a účtovníctvo
Účtovníctvo má integrovaných viacero automatizácií s prvkami umelej inteligencie (upomienky, banka, saldokonto, kurzový lístok, ...) . Znižuje sa tým potreba obslužného personálu. Je pravidelne aktualizované v súlade s platnou legislatívou. Umožňuje spracovať všetky požadované výstupy a tlačivá voči tretím stranám, ako napr. finančná správa, štatistický úrad, banky. Účtovanie umožňuje členenie analytickej evidencie na partnerov, strediská, zákazky, obchodné prípady...
Eshop
Prepojíme váš e-shop a sklad v reálnom čase. Zobrazujte na eshope len reálne zásoby. Zrýchlite si vybavenie objednávky. Nastavujte pre zákazníkov bonusy, zľavy, akcie a zjednodušte si manažment reklamácií. V e-shope môžeme implementovať funkciu „strážny pes“ (watch dog), kvalitný a rýchly vyhľadávač a cenové porovnávače. Na výber je zapracovanie viacerých prepravných služieb. E-shop podporuje jazykové varianty.
Business intelligence
Získajte cenné informácie pre lepšie vyhodnocovanie vašich obchodných dát. Čerpajte zo širokej škály analýz a grafov. Dodajú vám prehľad a iný uhol pohľadu na dáta. Identifikujte trendy, sledujte výkonnosť kľúčových parametrov a reagujte na zmeny včas. Vytvárajte profesionálne tlačové zostavy a výstupy, ktoré môžete zdieľať a použiť ako podklady pri stretnutiach s kolegami alebo klientmi.
Workflow a projektové riadenie
Vďaka vyladenému workflow viete efektívne riadiť aj veľké projekty. Priraďujte k projektom potrebný počet zamestnancov. Nastavte si časové harmonogramy a využívajte výhody automatického generovania čiastkových úloh projektu. Majte prehľad o viacerých projektoch naraz. Sledujte rozpracovanosť, dodržiavanie termínov a rozpočtov. Sprehľadnite si evidenciu a vybavovanie požiadaviek.
CRM
CRM vám slúži na efektívnu evidenciu širokého spektra údajov o vašich zákazníkoch. Evidujte kontakty a pracovné pozície vašich obchodných partnerov a zákazníkov. Plánujte pracovné návštevy. Personalizujte kampane, rôzne typy notifikácií a nastavujte si vlastný individualizovaný prístup k vašim zákazníkom.
Elektronická sekretárka a elektronický archív
Preveďte papierové dokumenty do elektronickej formy. Evidujte a skladujte ich na jednom mieste, v elektronickom archíve. Elektronický archív vám zrýchli vyhľadávanie a ušetrí priestorové náklady. K jednotlivým dokumentom sa dostanú len pracovníci s príslušným oprávnením. Zefektívnite si prácu s evidenciou a vybavovaním pošty. Majte pod palcom telefonáty a príslušné poznámky k nim.
Systémové úlohy
Zabezpečujú automatické spúšťanie periodicky sa opakujúcich procesov. Najčastejšie sa používajú na pravidelné aktualizácie, synchronizácie a spracovanie dát. Umožňujú vytváranie zostáv a výstupov v rôznych formátoch (xls, xml, feedy). Pomocou automatických mailingov vám pripravia požadované reporty v požadovaných časových horizontoch, ako napríklad zoznam ležiakov, exspirované odberateľské rezervácie, obrátka tovaru, automatické odosielanie PDF faktúr a mnohé iné.
Kondela, s.r.o.
Zadanie:
Spoločnosť Kondela, s.r.o. vybudovala nový veľkometrážny sklad. Našim zadaním bolo navrhnúť skladový systém takým spôsobom, aby rešpektoval špecifické nároky na tovar a spôsob prepravy. Po detailnej analýze sme navrhli mapu skladu. V mape sme okrem iného zohľadnili najmä veľkosť a nosnosť skladových pozícií, obrátkovosť tovaru a časový horizont vybavenia odberateľských objednávok. Špecialitou bolo vyriešenie situácie, kedy jedna skladová položka pozostáva z viacerých balení. V nadväznosti na vyskladnenie sme následne doriešili rozvozy so zapracovaním trasovania.
Optimalizáciou skladu sa zrýchlil proces naskladnenia a vyskladnenia. Zlepšila sa orientácia v sklade, znížila sa personálna náročnosť a chybovosť. Zrýchlilo sa vybavenie obchodného prípadu.