Klientská podpora je pevnou súčasťou dodávky všetkých našich riešení. Môžete sa na nás kedykoľvek spoľahnúť.
Agilná podpora zahŕňa:
Implementácia softvéru
Počas implementácie riešení sme vám plne k dispozícii. Naši experti sú online alebo priamo na mieste. Zabezpečíme vám školenie a používateľské príručky. Cieľom je, aby proces implementácie prebehol hladko a čo najrýchlejšie.
Technická podpora a správa
Sledujeme legislatívu a súvisiace aktualizácie automaticky zahŕňame do našich riešení. Vďaka vzdialenej správe realizujeme servisné zásahy online, a to nielen v pracovných dňoch, ale v prípade ťažkostí aj mimo pracovnej doby. Naši technici detailne poznajú procesy našich zákazníkov. Aj podpora je u nás šitá na mieru.
Poradenstvo a konzultácie
Konzultácie a poradenstvo sú štandardnou súčasťou našich služieb. Realizujeme školenia, ktoré vám umožnia využívať naše riešenia efektívnejšie. Naši technickí odborníci sú vám k dispozícii on‑line, telefonicky aj osobne.
Úpravy softvérových riešení
Vieme, že každé odvetvie a každá spoločnosť je špecifická. Všetky naše riešenia preto vieme upraviť a doladiť na mieru podľa vašich požiadaviek a potrieb. Každý projekt úpravy obsahuje analýzu, dátum realizácie, zodpovednú osobu a cenu.
Systémová integrácia
Úspešne spájame rôzne komponenty a systémy do jedného funkčného celku. Sme experti na prepájanie hardvéru ‑ napríklad PDA - so softvérom. Dokážeme integrovať viaceré typy softvérov do jedného systému. Dosiahneme tým plynulú výmenu informácií a optimalizáciu firemných procesov.
Zóna pre klienta
Aktuálny stav projektu a čerpanie servisných hodín môžete jednoducho sledovať po prihlásení sa do klientskeho konta na stránke support.llarik.sk