Kveta, s.r.o.
Zadanie:
Spoločnosť Kveta,s.r.o. potrebovala zefektívniť proces objednávania tovaru zákazníkmi
Situácia pred implementáciou webovej aplikácie:
Nakoľko spoločnosť Kveta distribuuje tovar dizajnového charakteru so špecifikom sezónnosti, jej veľkoobchodní zákazníci chodili na výbery priamo do fyzického showroomu. Bolo to zdĺhavé, prácne a nepraktické.
Situácia po implementácii webovej aplikácie:
Obchodníci spoločnosti nadefinujú v aplikácii jednotlivé sezóny s konkrétnym tovarom. Zákazník si prostredníctvom virtuálnej prechádzky dokáže vytvoriť prehľad o sezóne a následne objednávku pre konkrétnu sezónu ešte pred naskladnením. Po naskladnení tovaru dostane zákazník informáciu o dostupnosti a následne si môže zadefinovať, ktorý tovar a v akom časovom horizonte si žiada odobrať.
Zvýšil sa komfort pre zákazníka. Zlepšila a zrýchlila sa logistika dodávok. Znížila sa prácnosť pri vybavení obchodného prípadu.